لمپارد : چلسي مي‌تواند قهرمان ليگ‌ برتر شود (اخبار ورزشی)
 
استقلال نوين
مطالب ورزشي علي الخصوص فوتبالي

فرانک لمپارد، هافبک باتجربه چلسي، اعلام کرد که تيمش همچنان از شانس قهرماني در ليگ برتر برخوردار است.


 آبي ها در حال حاضر با دو بازي کمتر، 7 امتياز با منچسترسيتي و 14 امتياز با منچستريونايتد فاصله دارند اما پيروزي در 4 ديدار اخير در ليگ برتر، از جمله پيروزي 2-1 اين هفته مقابل اورتون ، که با گل هاي لمپارد به دست آمد ، اعتماد به نفس اين هافبک ملي پوش را افزايش داده است.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت :" البته ما هنوز مي توانيم قهرمان شويم ، اين امکان وجود دارد . اگر ما روي بازي هاي خودمان تمرکز کنيم ، بازي هاي مان را با پيروزي پشت سر بگذاريم ، مي توانيم منچستريونايتد را تحت فشار بگذاريم . کسي چه مي داند؟

اين موقعيتي است که به خاطر عملکرد خودمان در آن قرار گرفته ايم زيرا در ماه نووامبر و دسامبر، بسيار سربه هوا بوديم . ما در صدر قرار داشتيم اما ناگهان سقوط کرديم ؛ البته نمي توانيم چيزي را به عقب برگردانيم.

بايد مثبت فکر کنيم . تغييرات زيادي در تيم ايجاد شده و همه نه تنها به دنبال گردش بيشتر توپ در زمين هستند ، بلکه مي خواهند تلاش بيشتري براي هم تيمي هاي شان انجام بدهنمد.

اگر بتوانيم اين روحيه را حفظ کنيم ، مي توانيم به همين مسير ادامه بدهيم."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات

آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استقلال نوين رشت و آدرس esteghlal-novin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان